Tuesday 6 April 2010

debele plavuse

Stigao sam samo kad mi debele plavuse je rekao. Odjeveni Baš kao ona mi je rekla. Moja gospodarica ne nagrađuje neuspjeh, ali u naslijedivši nagrade su iznenađujuće. Ona me je odveo u sobu i igra mi je legao vanjska strana u krevetu s mojim osiguran do gležnjeva bedposts. Moji su zapešća vezana uz šalove iznad moje glave i sisate klinkenisam mogla pomaknuti ništa osim moje glave.

"Danas ćemo se igrati sam poziv 5. Ja sam siguran da ćete ga ljube onoliko koliko sam moj mali rob. Ja ću svoje staviti šaku na guzicu, ali imate samo tri šanse da ga u. JA će početi s jednim prstom i rade mi put do pet. Svaki prst će biti stavljen broj puta jednak broj prstiju Ja sam napaljene klinketežak to guranje prije nego što sam zaustaviti i dodajte još jedan prst. Jedno vrijeme sa svojim kažiprstom. dvije s moj indeks i srednji. Pet puta sa svime, uključujući moj palac. Kad vam ponestane zagrijavanja poteza JA htijenje prisutan u vas dok sam se iznutra ili ga ukinuti. Vi samo imaju tri šanse da ga iznutra i ako to učinite tada te dobiti da dođe. Ako nije sam zaključati taj penis sve dok sam debele crnke odlučio Želim pokušajte ponovno. Jedna konačna upozorenje .... Ako ste došli prije nego što sam ja u sebi, sve riječi su sigurno kroz prozor. Ne možete pobjeći i ću snagu moju šaku u vas da li ste u mogućnosti to hvataljka Internet ili ne. "

"Da gospodarice", odgovorio sam kako sam pokušao pokrenuti opuštanje.

Ona je zadržao moj penis caged za više debele ribeod tjedan dana i sam bio bolan za puštanje. To je bio idući u uzeti svaki unca od mojih će moći i samostalno

"One"

kontrolu da se opustite debele matorke dosta to hvataljka ovaj

"Dva"

primati moju nagradu napokon bitak u mogućnosti da dođe. Sam bio bitak

"Tri"

protezala dalje nego što sam bio s njom i sisate pickedok sam bio uplašen od boli zadovoljstvo bila je

"Četiri"

je prisiljavanje na mene vremena nakon vremena su dodala i zabode prste čvrsto na moj magarac je bio nevjerovatan. Trljanje moj prostate sa malo kvrcnuti nad prstima

"Pet"

svaki put pružila je cilj debele mame dubinu. Ja broje dolje posljednjih nekoliko udaraca prije nego što će započeti non stop potisak da se u meni. Ja opušteno i potiskivala prema pokušava opustiti i gutati strane, ali avaj bilo je previše.

I povika: "Stani!"

"To je jedan dolje guzate matorkemoj ljubimac. Dva ići."

Kao što je počela opet nanijet

"One"

od u potprostor i neka moje misli licni oglasi smslutaju do užitka.

"Dva"

"Tri"

Treća znamenka vratio zatvorenost i njezin Varanje flicking preko moje prostate svaki put kada potisak u.

"Četiri"

Počeo sam duboko disanje debele babe kao ona potiska svaki put. Opuštajući uz svaki potisak od njenih prstiju. Sam bio idući u izraditi Internet. Sam bio idući u

"Pet"

čine ga i primiti moju plaću. Znala sam i da je bio moj pad. Ona je vidjela osmijeh i kad sam pogledala na licu sam vidio njen osmijeh i dlakave amaterkeona upletena ruku i stisnuo moju prostate među prstima i nisam mogao zaustaviti navalu doći kao iskoračila van moj penis.

"Naughty Boy", vikala: "Ja vas upozorio što će se dogoditi ako dođe prije nego što sam bio unutar vas"

Ona je shvatio moj penis uvijek debele bosanke uzbudljivom od orgazma i počela grubi prema dolje uske moždanog udara, a ona prisiljena ruku sve dublje i dublje u meni. Moje žir se pretjerano osjetljivi kao ona pohodu na mene i stroked u vrijeme s njom. Pila je moja vrišti kao jedan bi fino vino, lavishing u činjenici da sam bio njezin. Oboje smo to osjećali kao ona prisiljena u ring i moje kao otvoreno, ili Tore, posljednji malo da se greben palcu koljenica prošao u meni i onda je sve nizbrdo. Moje dupe joj izdvajali u mene kao moj magarac stegnuo leđa dolje na nju tanje debele amaterkeručni zglob i ruku joj je progutao.

"Sada počinje zabava stvarno", objasnila je ona uvijena ruci 90 stupnjeva valjanja svoje zglobove jedna za drugom nad mojim prostate i polako vuče natrag van. Samo o do točke gdje će se izvući, a ja mislio to je bio preko ona upletena natrag u svoje startno mjesto i nastavio ciklus.

Iznova i ona je ovaj ciklus prije debele srpkinje nego što ubrzavaju i proširenje pletiva kad je to učinila. Ja nikada nije došao dva puta u jednoj seansi s njom i prije, ali ubrzo je senzacija podizanje toliko da sam bio spurting dolaze sa svakom ciklusu. Kao što sam plakala u cstasy e ona mi je uzeo dalje. na kraju svakog uvijanja je izvukla potpunosti prije povratka u svoje izvorno mjesto i prisiljavanje još i početkom nad. Ona je omotan oko njezinih usta, moj kurac i sa jakim debele domacice sisati sa svakom reinsertion ona mi je tekla granica na moju, a ja samo srušila u mom ograničenja. Ona je polako izdvajali iz moje dupe i giggled i ona uklanja moje obveze.

"Kako sam napravio master?"

"Jeste li i moj ljubimac i ja sam prilično malo nagrada za sve što vas nakon posla što je morao učiniti", objasnio sms upoznavanjesam kako sam srušio na mojoj strani i reveled u savršenom five sam.

No comments:

Post a Comment