Tuesday 13 April 2010

sisate devojcice

Bio sam kod kuće cijeli dan, jer su ga sisate devojcice u petak i moj dan iz Uni. Moj dečko je bio na poslu i ja ga propustili. Cijeli dan sam bio u raspoloženju i počeo da se frustriran sam počeo igrati sa sebe malo. sebi dosadan. Nikad zapravo dolazi do orgazma, čeka pravu stvar. Kad je dobio dom Evan odlučio je otići u pub na večeru i nekoliko pića. To je samo oko kutu, tako smo hodali, tako da smo oboje mogli piti. JA mogao ne držati moj um iz njegove hlače cijelu noć. Nakon debele ribenekoliko pića, Sam bio uzimajući drunker i hornier. Dospio sam ispod stola i stavite svoje ruke na njegov penis. On je dobio hint, Popili smo piće i krenuli kući.

Mi je uzeo prečicom kroz park koji je bio okružen kućama i prilično zatvorena u. U sredini parka je igralište s ljuljačkom, toboganom i piknik stolom. Mi obično zaustaviti na parku da se ići na ljuljačke i samo igra okolo. Večeras sam stavio moju torbu dolje na tablici, ali kao što sam se okrene Evan me je zgrabio i meni je ljubljenje teško. Sve što mogu vidjeti, mirisati i osjetiti ga je. Ja se izgubiti u želju i ovdje i sada. I doći do dolje i sisate plavuse dobiti pregršt njegov penis, koji je sada teško, vruće i lupanje u ruci.

On zavoja glavu i počinje da izljubim svoje guzate plavuseovratnikom kost. Down on ide, sad ljubi moje grudi. On je izvlači niz moje košulje, tako da su moje grudi izložena. Moje ruke su njegove hlače prema dolje. Stroking, povlačenjem dosadan. Leđa i naprijed. Njegova usta su na moj uspravno bradavici. On grickalice ga malo i moje prste peckati. On je licks i sisanje jedna bradavica, druga je gnječenja između njegove prst i palac, on prekidači i sada je moja druga sisa bradavicu. Moja prsa mokro sa svojom slinom i hladni noćni zrak hladi sisate crnke moje grudi. Osjećaj je fantastičan i erotskim.

On uspijeva da me gurnuti natrag na klupu i šetnje zgodne tinejdzerkemoje suknje. To je ono što sam bio na čekanju za cijeli dan, a ja sam tako mokra i spreman. Moje tijelo je čežnja za njim, svoje prste, njegov penis, ništa. On je izvlači na stranu moje donje rublje i dijapozitive dva njegova dingers na mene. Ja luk leđa i pustiti stenjati. Ona se osjeća tako dobro. On nagne naprijed i daje mi promijeni srce zaustavljanje svih konzumirajući poljubiti prije nego je dobio svoj prst van, povlači daleko, a ja gledati da vidim što on radi, prije nego što ga mogu shvatiti što je kleknuo i vrlo lagano lize moje mokro i čeka maca.

Sada on zna sam sa napaljene zeneželjom divlje on je meni dosadan. On je moja bedra ljubljenje, grickanje na mom trbuhu, lizanje moje stidne kosti, svugdje ali mi maca. Ja sam praktički s vrištati frustracije i želje, kada mu je konačno čini jezikom dodiru s mojim klitoris. To me uzbuđuje više od ičega ovu noć i ja sam dići i gurati svoje lice na moj spol. On se počinje lizati duboko u meni, duboko dugo spore thrusts. Ja sam oplakivanje. On grickalice na moj klitoris i ja pustiti jedan mali vrisak.

On gleda u mene i da mi kaže Hush. Znam da smo vani i na javnom mjestu. A sada mu lice nije između mojih guzate devojkenogu mogu osjetiti hladan noćni zrak na moj izložene maca. To je tako uzbudljivo, čak sam vlažnija nego ikada prije. Evan odlazi nazad dolje kada je uvjeren da neću vrištati i dovesti ljude izvodi iz njihovih kuća. Kao što je sisanje i grickanje na moj klitoris stavlja dva prsta u moje vruće i čeka seksa. Ja sam počeo sa svojim rock pokreta i doći blizu vrhunca. Ali ja ne želim ovo završiti još. Nevoljko debele crnke sam stavio svoju ruku na glavu da ga zaustavi. On ustane, a ja sam dolje na koljena.

Ja otkopčati njegove hlače u komešanje. Želim njegov penis u usta tako loše odmah. Ja petljati u moje žurbi i on se smije i pomaže. Zatim tu je. On je prekrasan pijetao. 7 inča, hard rock i sve moje. Ja ga uzeti u ruke i to tako vruće, a ja mogu osjetiti njegov puls u njemu. To je moj red da zafrkavati. JA klinke kurvicetrčanje moj jezik iznad i oko glave svog penisa. JA donijeti moje ruke i počeli povlačiti vratilo. Uskoro Ja mogu izdržati i bilo on može. On je njegov penis ovna desno u moja usta. JA uzeti koliko god mogu i geg. Osjećaj me grlo debele plavuse ugovaranje bude dobro za njega, i on zastenje. Evan thrusts opet i opet. I sisati i lizati i moždanog udara, a njegova velika.

On je okusa tako dobro i toplo. Ja sisanje na njegov loptice dok stroking osovinu i vratiti u njegov penis. Ja sam tako uključen i on je sve bliže i bliže vrhuncu. On Izvlači me podiže i mene baca dolje na stolu. Odjednom moje donje rublje su otišli i on shoves njegov hard penis, mokro sa mojom slinom u matore plavuse moj maca, duboko. Ja sam leži na stolu moje noge oko njegovog struka kao što je on stoji i lupa njegov penis na mene s divljim odustati. 'Teže kažem, a on ne. In i out i ponovno. Ja mogu reći da je blizu vrhunca i lift moj magarac gole klinkekao vozi njegov penis u i on cums. Ja mogu osjećati njegovu sperma mi popunjavanja, njegov penis lupanje sa nakanom da se izbaci njegovo sjeme. Taj osjećaj me stavlja preko ruba orgazma, a oboje smo zajedno.

Ja gledati prema gore i on je iznenađujuće osmijehom na licu, on je tako lijepa. Osjećam se kao da mogu proći, ali se cujemo za otvaranje vrata i shvatiti dok sam bio zaokupljen intenzivnim mojim orgazma sam vrisnula. I zgrabite moja torba, i izvukao mi suknju prema dolje. Evan matore crnke pulls njegove hlače i mi mali giggling Cijeli put do kuće. Znam sam lijevo moje donje rublje u parku, a mi kolaps na krevetu smijeha. Gledamo napaljene klinkejedni druge i onda moja usta je na njegov i naš strastveni poljupci dovesti do drugi krug.

No comments:

Post a Comment